Obserwatorzy

poniedziałek, 10 sierpnia 2020

42. Paul "Jesus" Rovia.

Witajcie!
Post prawdopodobnie dodany, dzięki uprzejmości Pana Automata. Dziękujemy!

Nie jestem pewna czy wspominałam kiedyś, ale jestem wielką miłośniczką simsów. Najlepsza gra, na luźne odstresowanie się bez potrzeby skupiania się na fabule, którą gra na nas wymusza.
Jakoś w jesieni zeszłego roku zajęłam się dla zabawy odwzorowywaniem moich ulubionych postaci z różnych seriali, gier, czy filmów w The Sims 3, bo tam jest mi najłatwiej, a nie umiem w tryb tworzenia sima w Sims 4, a mój komputer nie lubi Sims 4 w ogóle xD
Na ten moment nie mam tego szczególnie wiele, bowiem jest to okropnie wciągające i pochłania ogromne ilości czasu! A przyznaję, że baaardzo nie lubię robić nosów simom w trzeciej części...
Oglądaliście kiedyś The Walking Dead?
Może kojarzycie postać Paula "Jezusa" Rovii, który w komiksie nazywał się Monroe, którego w serialu grał Tom Payne?
Gif pochodzi ze strony Gfycat.com.

Przyznaję bez bicia, że od pierwszej sekundy pojawienia się w serialu stał się moją drugą ulubioną postacią serii i podjęłam decyzję, że buźka Toma, będzie doskonała na pierwszą próbę odtworzenia autentycznego człowieka (wcześniej stworzyłam Leona S. Kennedyego z serii Resident Evil, ale mam jakieś zastrzeżenia do jego twarzy nadal i wciąż nie wiem co mi nie pasuje).




Na drugim zdjęciu ma założone "szkła kontaktowe" z modów. Nie mogłam się zdecydować jak lepiej... Osobiście wolę grać bez tych szkieł.
Jak sądzicie, podobny?

PS. Mam problem z bloggerem po aktualizacji strony z pisaniem posta, powinien się pojawić 4 sierpnia, ale się nie pojawił... Automat nie działa 😢

PS. 2. Miałam mały problem z komputerem, dysk twardy był "jedną nogą w grobie" przez co jestem w lekkiej rozsypce i dlatego nawet na forum tak długo mnie nie było. 

Do przeczytania!
LuLu~

10 komentarzy:

  1. Nigdy nie zagrałam w Simsy! Wiem jak wygląda ta gra, jakie mechanizmy tam funkcjonują. Wybrałam jednak "World Of Warcraft", bo kocham świat fantasy, można też grać w tę grę "role playing", a świat jest już tak rozbudowany, że można robić niemal wszystko :) Ale to oczywiście mój wybór. Simsy często mnie kusiły, ale jakoś nie zdarzyło się tak, żebym w końcu spróbowała :) Fascynujące jest to, że można sobie tworzyć absolutnie swoje postaci :) Wybór Jesus'a z TWD mistrzostwo :) To była świetna postać w serialu, chyba też druga moja ulubiona!!! :) Wg mnie Twoja postać jest podobna do oryginału. O tak! Miłego grania :)
    Właśnie jestem w trakcie modernizacji mojego PC! Dyski umierają hahahha Wyjeżdżam na parę dni, a po powrocie już muszę zainwestować w nowe. Może to wysoka temperatura i częste granie je wykończyły :) Dodatkowo nowy layout tu na blogerze to chyba jeszcze wersja testowa. Ja piszę posty w formacie czcionki wypośrodkowanej, w poprzedniej wersji mogłam swobodnie operować kursorem, a teraz po naciśnięciu "enter" przeskakuje o dwie linijki. Więc tekst piszę nieprzerwanie i wkurza mnie to ograniczenie! Przez kilka minut opcja "nowy post" nie działała na moim jednym koncie bloggera... To są takie narzucone "ulepszenia", może trzeba czasu aby się przyzwyczaić, ale na razie są jakieś błędy w funkcjonowaniu... To samo się dzieje na facebooku... Ale nie będę już marudzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba ponarzekać 😉
      Cieszę się, że się podoba 😄 Ja traktuję simsy jako taki ożywiacz do moich opowiadań, albo rozrywkę jak nic innego nie pomaga 😉

      Mi dysk wysiadł najprawdopodobniej od wstrząsów... Wiedziałam, że dyski HDD są słabe w tej kewstii, ale nie sądziłam, że zrobi mi to wtedy kiedy go potrzebuję.

      Bardzo nie podoba mi się mobilny wygląd i obsługa bloggera! Okrutnie się zacina i nie mogę wejść w komentarze klikając na ich ikonę na liście postów 😑

      Usuń
  2. simsy są świetne - ale jak dla mnie -
    zbyt czasochłonne - co do postaci -
    pomimo konkretnej męskiej szczęki -
    całość wydaje się nadal zbyt kobieca -
    będę wypatrywać kolejnych eksperymentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są czasochłonne, szczególnie jak się człowiek uczepi, że sim ma wyglądać tak jak sobie człowiek ubzdura xD

      Obstawiam, że wygląda kobieco przez fryzurę (dimyślnie stworzona dla kobiet, ale wolę męską konwersję) i sylwetkę, co jest właśnie problemem w Sims 3,ten typ już tak ma, że męskie sylwetki są albo bardzo kobiece, albo tak umięśnione, że patrzeć nie mogę...

      Usuń
  3. Ja też nie gralam nigdy w simsy nie raz slyszalam i widzialam :D

    Wyglada mega, naprawde podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hej!! Pamiętam Cię z forum i pamiętam Twój blog i super, że wróciłaś!! :))
    w nowsze simsy grałam tylko raz, chociaż może lepiej napisać, że raz miałam je włączone. Budowa postaci i domu zajęła tyle czasu, że nie starczyło go już na faktyczne granie.
    mój umierający komputer dodaje zdjęcia na nowym blogerze przez godzinę, ostatnio musiałam zrobić w trakcie pisania notki przerwę żeby wykrzyczeć się z frustracji, w końcu jeszcze jej nie dokończyłam.. Nie wiem po co ulepszać coś, co działa bez zarzutu. No i piszę ten komentarz drugi raz, bo za pierwszym razem oczywiście został Pożarty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeee ...simsy <3 Sama uwielbiam w nie grać i tworzyć swój świat :) Dla mnie trójeczka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłabym szczęśliwa z idealnej fuzji dwójki z trójką, bo czwórka im nie wyszła... Przynajmniej w moim mniemaniu ;)

      Usuń

Proszę wyraź swoją opinię. Czytam i odpowiadam na każdy komentarz - z reguły u siebie na blogu, choć czasem na blogu komentatora (w wypadku jak dodaję nowy wpis).
Dziękuję :)