Obserwatorzy

wtorek, 7 lipca 2020

40. Żyję.

Dzień dobry?
Zagląda tutaj ktoś czasem...?
Zniknęłam na wiele, wiele lat. Tak, moja wina, jestem tego świadoma.

Przyznaję bez bicia, że wypaliłam się lalkowo w wyjątkowo krótkim czasie, głównie przez problemy natury osobistej i zdrowotnej. Przez moją okrutną nerwicę okazało się, że studia, które miały być "fajnym czasem z wieloma wspomnieniami" okazały się dla mnie ciężkim i wyjątkowo stresującym kawałkiem chleba. Dwa lata temu odkryłam, że znacznie łatwiej mi się odstresować grając w gry niż zajmując się lalkowaniem, wtedy też kupiłam sobie w prezencie urodzinowo-bożonarodzeniowym PS4. Dodatkowo mój wiekowy już komputer, przeżywa ciężkie czasy, a ja żeby się nie stresować staram się włączać go kiedy naprawdę muszę. Aktualnie kończę magisterkę, co dodatkowo utrudniła mi ta cała sytuacja z kwarantanną. Jeszcze na drugim roku magisterki wpadłam na genialny pomysł ciągnięcia dwóch kierunków, kiedy się okazało, że nie mogę kontynuować dotychczasowego kierunku na magisterce od razu.
Choć swoimi lalkami zajmuję się nadal, głównie w zaciszu domu, dla samej siebie, to przyznaję, że zatęskniłam za blogowaniem...

Baardzo brakuje mi także flickra. Przez zmianę polityki dla darmowych użytkowników jakoś wypalił mi się zapał do robienia zdjęć. Jednak chciałabym do tego wrócić, tylko problem pojawia się taki, że nie wiem na jaką platformę się przenieść... Instagram niby w porządku, ale brak możliwości udostępniania zdjęć z komputera mnie odrzuca.

Chciałabym obiecać, że będę często wpadać, ale znam siebie już na tyle dobrze, że wiem iż to niewykonalne, zatem postaram się zaglądać chociaż co jakiś czas.

Do przeczytania!
~LuLu

16 komentarzy:

  1. Wow... Wróciłaś, nie odchodź! Zostawiaj nawet post o grach, w które grasz! :) Można spokojnie wrzucać zdjęcia na Instagram korzystając z komputera! Ja od kilku miesięcy mam tam konto i jestem zachwycona prostotą, ale i aurą tego portalu. Gdybyś potrzebowała informacji o Instagramie i wrzucaniu zdjęć z komputera, chętnie wyjaśnię to w mailu! (komixiara@interia.pl) Flickr ostatnio zieje pustką... Zaglądam tam tylko dla kilku znajomych.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisuję z telefonu i nie wiem jak to zadziała O.o uczę się korzystać z bloggera na nowo...

      Dziękuję za ciepłe słowa! Postaram się pisać jak najczęściej nawet nie lalkowo jeżeli będzie taka potrzeba 😁

      Zapoznam się z obsługą instagrama przez komputer i w razie czego dam znać 😉

      Usuń
    2. Oh mogłam od razu napisać, że nawet na Youtube jest sporo poradników jak wrzucać zdjęcia z komputera bezpośrednio na Instagram, a wszystko to tak naprawdę kwestia klawisza F12. Podałam jednak maila, bo pomyślałam, że przygotuję np skany itd. :)
      Ja regularnie grywam w World Of Warcraft, ale uwielbiam sporo gier, więc na pewno będę zaglądać tutaj, żeby zobaczyć Twoje screenshoty!

      Usuń
    3. Po awatarze wnioskuję, że masz również coś wspólnego z Resident Evil, które uwielbiam jako serię :D Myślę, że pierwszym poście na temat gier przybliżę bardziej mój blog na tumblerze, poświęcony właśnie grom :D

      Zapraszam bardzo serdecznie do śledzenia w takim razie, a ja poszukam instruktarzy na youtube odnośnie instagrama ;)

      Usuń
  2. To super że wracasz! Będę czekać czy to na wpisy tutaj, czy też na instagramie lub innej platformie. Oraz popieram komentarz wyżej, bardzo chętnie przeczytam wpisy nielalkowe 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O witaj! Dziękuję!
      W takim razie mam nawet sporo do pisania o grach xD namiętnie robię screenshoty, także jest co pokazać 😉

      Usuń
  3. Fajnie, że się pokazałaś :-) Wpadaj i pisz o tym, co akurat Cię ciekawi :)))
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. JA też po przerwie :) Poczułam nowy zapał, tego też ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Poczułam nowy zapał, ale o tym opowiem jak skończę szyć 😄

      Usuń
  5. Kazdy ma od czasu do czasu odrzut lalkowy i robi dluzsze lub krotsze przerwy <3 Powodzenia i nie znikaj na dlugo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, szczególnie jak życie rzuca kłody pod nogi lub szykuje milsze niespodzianki 😉

      Usuń
  6. Twój blog
    Twoje tematy :)))
    nie żałuj fot!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się! Zapomniałam jak się posługiwać aparatem. Do tego już doszło przez te moje studia xD

      Usuń
  7. Dopiero trafiłam na tego bloga, ale chętnie zostanę na dłużej!

    OdpowiedzUsuń

Proszę wyraź swoją opinię. Czytam i odpowiadam na każdy komentarz - z reguły u siebie na blogu, choć czasem na blogu komentatora (w wypadku jak dodaję nowy wpis).
Dziękuję :)