Obserwatorzy

czwartek, 25 grudnia 2014

39. Święta, święta, a LuLusiowe marzenia spełniły się znacznie wcześniej!

Ho ho ho!
Dzisiaj stosunkowo wyjątkowy post ze względu na datę - mamy Boże Narodzenie, ale i również dlatego, że pragnę Wam przedstawić moją nową mieszkankę, na którą czekałam aż 11 lat i już sądziłam, że nigdy się nie doczekam!
Ja sama nie mogłam się przez całą tą świąteczną bieganinę doczekać, aż Wam ją przedstawię!

- Rude włosy,
- piegi,
- różowe kolczyki,
- ręce zginane w łokciach,
- niebieskie oczy,
- obrączka,
- ciążowy brzuszek...
Jaka lalka Wam przychodzi na myśl? Bo mi tylko i wyłącznie "Happy Family Midge and Baby"!

Wikipedia rzecze:
"W roku 2003 kontrowersje wzbudziła linia Happy Family. Alan i Midge przedstawiani byli w nim jako para posiadająca syna, Ryana , i spodziewająca się narodzin córki, Nikki. Lalka Midge, będąca "w ciąży", posiadała odczepiany brzuch, w którym znajdowało się niemowlę. Pojawiały się opinie, że lalka jest poparciem dla zachodzenia w ciążę przez nastolatki, co doprowadziło do wycofywania lalek z półek sieci Wal-Mart. Dla linii Happy Family wyprodukowano również domek dla lalek, basen, rynek, i plac zabaw."          Źródło.

Dla mnie jest ona przede wszystkim marzeniem dzieciństwa i jedyną lalką, do której wzdychałam przez te wszystkie lata z taką samą siłą...

Moja ślicznota przybyła do mnie 17 listopada z Allegro.
Na aukcji wygląda tak:

 Zdjęcie podprowadzone z aukcji allegro - link do sprzedającego.

Brzuszka jednak nie uraczysz... Może kiedyś dopadnę taką, która będzie go miała, bowiem to nie będzie raczej jedyna ciężarna Midge w moim domu...

Przeglądałam sobie tego dnia od niechcenia allegro, bo nie miałam co robić i prawie spadłam z fotela jak ją zobaczyłam.
Po dokonaniu zakupu miałam stan przedzawałowy, gdy przyjrzałam się dokładniej jej włosom na zdjęciu aukcyjnym... Kanekalon. Nie wygląda tragicznie, ale ja się boję zajmować tym tworzywem...
Ale to nie koniec moich wahań nastrojów.
Została zamówiona w niedzielę, w środę była na miejscu.
Dzwoni do mnie siostra (bowiem wybyłam na zakupy) i mówi, że przyszła moja lalka, ale wygląda inaczej niż ta na aukcji, no jest ruda, ale piegów nie ma.
Pierwsze co zrobiłam po powrocie do domu, to wpadłam do siostry zobaczyć co mi przysłali.
Owym "czymś" okazała się nie ona, a Sharpay z High School Musical, która nadal jest na aukcji.
Byłam zła. Nie, byłam wściekła z grubsza dlatego, że chciałam mieć ją już teraz w rękach i cieszyć się jak małe dziecko.
Chwilę później siedziałam przed laptopem i dzwoniłam do sprzedawcy - nie dodzwoniłam się, z niewyjaśnionych przyczyn telefon mnie wyrzucał. Poddać się nie poddałam. Już zupełnie na spokojnie napisałam uprzejmy email, w którym opisałam swoje podejrzenia jakoby sprzedawca pomylił po prostu lalki. W odpowiedzi dostałam potwierdzenie moich przypuszczeń i zapewnienie, że już wysyłają właściwą. Ja natomiast po otrzymaniu swojej, która przyszła w poniedziałek 17 listopada, odesłałam spokojnie tę, którą dostałam przez pomyłkę.


Wróćmy na moment do włosów - jak się okazało, faktycznie ich stan nie był tragiczny. Wystarczyło 30min moczenia w zmiękczaczu z odżywką i już dały się rozczesać. Choć ja dla większej pewności, że nie pozbawię jej włosów, pozostawiłam ją na noc w mojej mieszance.
Rano rozczesałam jej włosy jakby była zupełnie nowa. Oryginalnej fryzury niestety nie miała, ale na domiar złego pewien fakt nie dawał mi spokoju za każdym razem jak na nią patrzyłam: miała znacznie mniej włosów niż powinna, a ja za to nie zauważyłam u niej żadnych braków!
Przy drugim myciu włosów i traktowaniu ciepłą wodą (nadal były potargane), po odgarnięciu włosów z czubka zauważyłam jednak coś przez co prawie padłam na zawał stojąc przy zlewie:

Oto i sprawca faktu małej ilości tych przepięknych włosów! Łysina! Kilka dziurek zupełnie pustych... No nic, kupię jej kiedyś włosy i uzupełnię te braki. Jest tego warta.

Same włosy, no cóż... Cieniowanie godnie Mattela:

Najważniejsze dla mnie jest jednak to, że się nie stopiły i wyglądają tak jak chciałam.

Poza dosyć sporym ubytkiem włosów jeszcze jedna rzecz wbiła mnie w podłogę, gdy tylko wygrzebałam ją z koperty... Nogi. Gigantyczne różowe odbarwienia na winylowych nogach! I dwa mniejsze na przepięknej główce! Najgorsze jest jednak to, że odbarwienia na nogach były dobrze widoczne, na zdjęciu aukcyjnym, a ja po prostu nie zwróciłam na to uwagi...
Pokażę Wam je posługując się kawałkiem zdjęcia aukcyjnego, które nieco przyciemniłam:


Obecnie prawie ich już nie ma. Odbyła kurację Benzacne (ale niestety posiadam tylko 5%, więc nie zeszły jeszcze zupełnie).

Inną rzeczą, która mnie zaintrygowała jest fakt, że jej kciuki posiadają ślady wyglądające na nadwyrężenie plastiku, sam plastik jednak nie jest w tych miejscach popękany:

Wydaje mi się, że może to być jakieś odbarwienie.
A tak na marginesie... Czy ona nie posiada tych samych choć nieco zmienionych dłoni co Barbie Twirling Ballerina?

Poza tymi kilkoma wadami cała reszta jest w porządku. Podejrzewam, że nie była jakoś wybitnie męczona: Włosy nie były jakoś wybitnie zmechacone (brak mógł być spowodowany wyrwaniem lub po prostu puszczeniem kleju), a wszystkie stawy (WSZYSTKIE!) chodzą tak jakby została dopiero co z pudełka wyciągnięta. Nic nie jest rozklekotane, a nawet chodzą odrobinę za ciężko!

Zatem, oto i ona!

Troszkę buźka się jej błyszczy... Ale nie mam jej czym zmatowić.

Maleńkie pęknięcie winylu przy kolczyku? Z drugiej strony identyczne.

Obrączka!




Na koniec pragnę Wam wszystkim życzyć nieco spóźnionego:
WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

21 komentarzy:

  1. Lalka śliczna :) będzie miała u Ciebie dobrze :)
    Dziękukę za życzenia :) Tpbie też życzę wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę tylko odnaleźć jej styl ^^ Dziękuję również!

      Usuń
  2. Laleczka śliczna, łagodna i delikatna. Super, że trafiła do Ciebie!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie się cieszę, że ją mam :D Dziękuję!

      Usuń
  3. Śliczna buzia :) Wesołego Przesilenia Zimowego!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to miałaś przygodę z ową panną.. XD Dobrze, że wszystko się wyjaśniło. ;)
    Ogólnie wolę dyniogłówki, ale przyznam, że Twoja nowa lokatorka ma w sobie urok i chętnie ją jeszcze zobaczę na Twoim blogu!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zwykle jak o czymś wyjątkowo marzę to potem mam z tym takie przygody... Grunt, że jest cała i zdrowa już u mnie ^^ Też lubię dyńki, ale Barbiowate są dla mnie bardziej "uniwersalne" do moich niektórych pomysłów. Jeszcze nie raz się pojawi! Tylko muszę odnaleźć jej styl :D
      Dziękuję!

      Usuń
  5. na co się burzyli - kobiałka zaobrączkowana
    to i potomstwa należy z uwagą wyczekiwać
    a nie denerwować w stanie błogosławionym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Też tego nie rozumiem - ma męża, więc jaka to nastolatka? To raczej nakłanianie do zakładania rodziny. :]

      Usuń
  6. Przywróciłaś jej młodzieńczy zadbany wygląd, bo muszę przyznać, że na zdjęciu z aukcji wyglądała jak czupiradło:) Jedno mnie zastanawia, przecież Midge była mężatką, więc w jaki sposób miała nakłaniać nastolatki do zajścia w ciążę? Jak dla mnie ta seria lalek raczej skłaniała do stworzenia wzorcowej rodziny, ale może się nie znam;) No cóż opinia publiczna miewa dziwaczne pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się to "czupiradło" ogarnąć :D Właśnie sama tego nie rozumiem, ale zatroskani rodzice czasem nie myślą logicznie.

      Usuń
  7. Wesołych;)
    Fajnie, że udało ci się spełnić marzenie z dzieciństwa ;)))
    szkoda że nie ma brzucha, chciałbym zobaczyć jak to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opinia publiczna, ech....
    Fajny z niej piegusek - cały czas mi się marzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz na swoją polować na allegro tak jak ja w takim razie ^^ Były wtedy dwie, ale z drugą ktoś mnie ubiegł :(

      Usuń
  9. O rajuśku! Ale cudnie Ci wyszła, mimo tych całych zawirowań, niestety z używanymi lalkami tak jest, któregoś dnia kupiłam na alle Lagoonę z MH w stanie idealnym a okazało się, że ma nogi na gumce i nie można nimi całkowicie operować ;/
    Myślę, że po takich przebojach będziesz kochać ją jeszcze bardziej :)
    No miała być, ale jak to zawsze bywa trafiają się niespodziewane wydatki ;/ niby mogłam ją kupić, ale na mejkap by już mi nie starczyło więc stwierdziłam, że nie chcę żeby taka łysa chodziła ;)
    Bo rodzice wciąz myślą, że studia coś dają,że jak będziesz mieć papierek to... a tu guzik, nawet do maca Cię nie przyjmą :D ciężko w ogóle z pracą jest teraz ;/
    Dokładnie, nawet planuję, tylko jeszcze nie wiem co, może jednak na technika weterynarii pójdę? na razie się zastanawiam bo nie wiem kiedy znów będę wyjeżdżać a zacząć i rzucić też bez sensu ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Współczuję przebojów z lalką. Dobrze, że sprzedawca wysłał właściwą. Jest śliczna. Ja też ją posiadam i ma identyczne przebarwienia na kciukach. Niestety brzuszka też już nie miała.
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Midge ciazowa jest cudna!!! Mam i ja :) A te biale przebarwienia na kciukach to nic innego jak uszkodzenia. Midge przewaznie byla w zestawach z roznymi akcesoriami dzieciecymi,albo inna z wozkiem zakupowym.Podejrzewam ze podczas zabawy raczki byly dociskane i w tym miejscu powstalo odgiecie a co za tym idzie odbarwienie plastiku.Niektorym lalkom na aukcjach brakuje palcow z tego powodu. Moje Midge i ciazowa i zakupowa maja wlasnie takie palce.

    Zycze powodzenia w naprawie !!!Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No znalezienie takiej z brzuchem, to jak poszukiwanie graala! ale zawsze można mieć nadzieję! Po ciężkich przejściach na własnym przykładzie - szczerze niecierpie lalek z brzuchem! moje obie też nie mają! Za to jedna ma męża i to jej wystarczy, a druga ma męża i dziecia i nawet teścia i teściową =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwłaszcza, że obiektywy kosztują ;)
    Były naprawiane ;/ heheh to zbieranie na bjd też mi nie wychodzi ;D bo chciałabym aparat ;D
    Dlatego kupa moich znajomych nie wstawia studiów w cv bo i tak nie przyjmują. Polska staje do góry nogami, jak nie jestes programistą i to rewelacyjnym to raczej się pożegnaj z łatwą drogą znalezienia pracy ;/ Bardzo dużo moich znajomych po tzw. dobrych studiach jest bezrobotna a część która wyłożyła na edukację teraz ma już staż pracy i zaczepiła się w jakichś zakładach po drodze ewentualnie robiąc zaoczne. Tak to jest ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bardzo lubię takie laleczki po przejściach - mają swoją historię :) Śliczna jest - też mi się marzy :))

    OdpowiedzUsuń

Proszę wyraź swoją opinię. Czytam i odpowiadam na każdy komentarz - z reguły u siebie na blogu, choć czasem na blogu komentatora (w wypadku jak dodaję nowy wpis).
Dziękuję :)