Obserwatorzy

sobota, 22 lutego 2014

20. Death Pond...

Dobry wieczór wszystkim.
Dzisiaj zupełnie bezlalkowo i bez znacznego humoru. Jestem po tygodniu w szkole i muszę przyznać, że jestem nieziemsko wykończona. Dodatkowo nie mam prawie czasu na nic w ten weekend. Z tego też powodu przepraszam BARDZO za brak moich komentarzy na Waszych blogach. Wpisy przeczytałam, ale nie miałam czasu nic od siebie dodać. Zostały mi zaledwie dwa miesiące szkoły mam nadzieję, że dam jakoś radę je znieść. Co prawda wolałabym uczyć się jedynie do matury, a nie na wszystko co jest mi nie potrzebne, ale cóż. Wszystkiego mieć nie można.

Wpis zdjęciowo-mozaikowy z moich spacerów na ferie. Co prawda ich liczbą było zawrotne 2, ale zawsze to coś :] Przy okazji chwalę się zupełnym brakiem śniegu T.T

Jedyne ze spaceru nr 1. Pochmurno było...


 Tutaj już spacer nr 2 i piękne słonko.



 To przyznaję, że podoba mi się najbardziej :]


Zabawa z "koloryzacją" aparatu.
Oryginał

"Kolor Pop"


 A to już tytułowy "Martwy Staw".
Wypuścili wodę na zimę (i nawet łódki nie wyciągnęli!), a teraz napuszczają ją z powrotem.


Te są jakości różnej - robione przez okno, więc w pierwszym widać lekkie refleksy w szybie. Przemilczę nawet konsumpcję bloggera.



PS. Dla odmiany dzisiejsze zdjęcia zostały podpisane. Nie wiem czy tak zostanie, bo z reguły nie mam czasu na zabawę z programem, a i nie są jakoś spektakularnie dobre żeby ktoś je kradł :)

7 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że ledwo rozróżniam te BJD, MSD itd. XD
    Ja widziałam gliniaki, gipsowe, ale szczerze mówiąc, bałabym się, że mi się spierdzieli na podłogę i kilkanaście h ciężkiej pracy poszłoby na marne, więc szukam bardziej plastycznych materiałów i... znaleźć nie mogę xnx

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh , rozumiem cię ... ja mam podobnie + dyplomy . Strasznie dużo roboty , i mało czasu na naukę :/ teraz głównie publikuje stare posty , pisane w styczniu xD bo aktualnie czasu na jakieś sesje nie mam :C
    Zdjęcia ... rewelacja ! bardzo mi się podobają ! szczególnie ta "trawa z puchem" (nie wiem jak to nazwać) :)) świetna robota !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja kocham takie zdjęcia . Marzy mi dobry aparat fotograficzny .

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Naprawdę są cudowne. Masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, czuć już wiosnę w powietrzu:)Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, jakie fajne te zdjęcia porobiłaś :D a jaki to aparat? chyba kiedyś wspominałaś mi, ale zapomniałam -.-'
    W totka jak wygram to bjd kupię XD tylko najpierw muszę wygrać XD
    Ja z kolei byłam u mamy w weekend, zaszłyśmy do lumpa i wytargałam różową, futrzaną kurtkę dziecięcą, będzie piękny dywanik XD
    Monsterki są wyższe, ale jak ja szyję sukienki to i tak szyję szersze,więc spokojnie pasuje na Dalkę. Wciąż czekam na obitsu :( jeszcze nie doszło :(
    Pomaltretuj, ja wciąż biedzę nad pokoikiem bo nie mam kiedy skończyć go, wciąż za mało czasu ;/
    Kurcze, a może to było 189? ale wydawało mi się 169, hmmm...
    Kobie najlepsze ;] nie ma czego współczuć ;) dopóki jeszcze działają to nie jest źle, gorzej jak zaczynają boleć ;/
    XDXD ja patrzyłam na allegro, już za 10zł można kupić perukę ;] z szyciem takiej nie jest źle ;]
    Podoba mi się tak dużo dalek, że aż się smutno robi, że nie mogę ich mieć ;D
    No coś Ty? a jaka to była cena? u mnie 15ml po 8zł jest.
    Lepiej nie ryzykować, z początku myślałam o nożu ceramicznym, ale doszłam do wniosku, że jak ukroję kawałek lalki to chyba się zapłaczę na śmierć ;D
    A mój wig umarł śmiercią naturalną, nie pomogła prostownica i odżywka, zwyczajnie się stopił ;/
    Chciałabym mieć taki domek/regał w sypialni, ale miejsca brak ;/ dlatego przydałby się regał. Dwa, ale to w sumie jedna półka podzielona na pół więc raczej taka kawalerka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zdjęcia. Podobają mi się trzciny. :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę wyraź swoją opinię. Czytam i odpowiadam na każdy komentarz - z reguły u siebie na blogu, choć czasem na blogu komentatora (w wypadku jak dodaję nowy wpis).
Dziękuję :)